راهنمای خرید اینترنتی

راهنمای خرید اینترنتی

لطفا راهنمای خرید اینترنتی را با دقت تا انتها بخوانید.

مرحله‌ی اول / کالا را به سبد خرید اضافه کنید

از طریق دسته‌بندی کالاها در منوی سایت و یا موتور جست‌وجوی داخلی که با علامت ذره‌بین در بالای صفحه مشخص است می‌توانید کالای مورد نظرتان را پیدا کرده و وارد صفحه‌اش شوید. هر کالا با توجه به نوع و مشخصاتش ممکن است دارای رنگ، سایز یا جنس متفاوتی باشد که در این صورت امکان انتخاب آنها برای شما فراهم است. کالای موردنظرتان را انتخاب کنید و دکمه‌ی فیروزه‌ای رنگ افزودن به سبد خرید را بفشارید.

اگر این کار را به درستی انجام داده باشید یک نوار از سمت راست برای شما باز می‌شود که نشان می‌دهد کالا وارد سبد خرید شما شده است.

مرحله‌ی دوم / سفارش‌تان را ثبت کنید

پس از افزودن تمام کالاهایی که مدنظرتان است، با فشردن دکمه‌ی صورتحساب در پایین سبد خرید به صفحه ثبت سفارش بروید. در این صفحه نشانی دقیق پستی، مشخصات فردی و تماس‌تان را به‌طور دقیق وارد کنید. مبنای ارسال سفارش اطلاعاتی‌ست که در این صفحه وارد می‌کنید و در صورت ناقص بودن یا اشتباه بودن، مسوولیتی متوجه اترک شاپ نخواهد بود. همچنین ممکن است سفارش شما به علت ناقص بودن اطلاعات لغو شود.

پس از تکمیل اطلاعات دکمه‌ی ثبت سفارش را فشار دهید.

توجه: ثبت سفارش در سایت به منزله‌ی موافقت با قوانین و مقررات سایت و شرایط بازگرداندن کالاست. در نتیجه لطفا و حتما این قوانین را مطالعه فرمایید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سفارش شما در این مرحله ثبت شد اما این به معنی نهایی شدن خرید شما نیست. 

در واقع شما هنوز هیچ هزینه‌ای پرداخت نکرده‌اید! در این مرحله کارشناسان فروش اینترنتی اترک شاپ  سفارش شما را بررسی می‌کنند و از موجودی و سلامت کالاها مطمئن می‌شوند. اگر کالا موجود باشد از طریق تلفن و پیامک به شما اطلاع می‌دهند تا نسبت به تسویه حساب اقدام کنید. اگر کالا به هر دلیلی موجود نباشد و یا به‌علت ایراد در عملکرد و ظاهرش قابل فروش نباشد، سفارش شما لغو می‌شود. در نتیجه؛

                                                 تا قبل از تسویه حساب، سفارش شما نهایی نیست.

مرحله‌ی سوم / پرداخت هزینه و تسویه حساب

اگر کالا موجود و قابل ارسال باشد، سفارش شما تایید شده و از طریق تماس و پیامک به شما اطلاع داده می‌شود. از این لحظه چون کالا برای شما رزرو شده است ۲۴ ساعت فرصت دارید نسبت به پرداخت هزینه و تسویه حساب اقدام کنید. برای پرداخت هزینه کافی‌ست مجددا به سایت اترک شاپ  مراجعه کرده و از صفحه‌ی حساب من، وارد بخش سفارش‌ها شوید. در لیست سفارش‌های دکمه‌ی پرداخت ظاهر شده است که می‌توانید با کلیک بر روی آن دکمه، به درگاه بانکی متصل شده و با استفاده از کارت هر یک از بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب هزینه را پرداخت کنید.

بدیهی‌ست در صورتی که ظرف مدت ۲۴ ساعت نسبت به تسویه حساب اقدام نکنید، سفارش به‌طور خودکار لغو شده و لازم است مجددا سفارش‌تان را ثبت کنید.

قبل از ارسال، هزینه‌ی فاکتور باید تسویه شود و امکان پرداخت در هنگام تحویل کالا وجود ندارد.

مرحله‌ی چهارم / ارسال کالا

اگر تمام مراحل راهنمای خرید را به‌درستی طی کرده باشید، سفارش شما پس از پرداخت هزینه و بررسی توسط کارشناسان فروش اترک شاپ در وضعیت پردازش انبار قرار می‌گیرد. با توجه به نوع کالا و نشانی شما، شیوه‌ی حمل و مدت زمان تحویل کالا متفاوت است. در اترک شاپ تلاش می‌کنیم زمان تحویل کالا در سراسر کشور کمتر از ۷۲ ساعتِ کاری باشد. اما ممکن است به دلایل مختلف نظیر تعطیلی‌های رسمی یا محدودیت رفت‌و‌آمد در نقاط مختلف این زمان طولانی‌تر شود. اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحویل کالا را اینجا بخوانید.

شما در هر لحظه می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی سفارش‌های خود، وضعیت سفارش‌تان را مشاهده کنید.

 

تمام کالاها قبل از ارسال توسط کارشناسان اترک شاپ بررسی شده و حتی از سلامت کالاهای برقی اطمینان حاصل می‌شود. در نتیجه در هنگام تحویل کالا الزامی‌ست سلامت آن را بررسی کرده و سپس آن را تحویل بگیرید. در صورت هرگونه مغایرت کالا با سفارش، الزامی‌ست از دریافت کالا خودداری کرده و مراتب را به پشتیبانی خرید آنلاین اطلاع دهید. در صورت دریافت کالا امکان بررسی مغایرت با سفارش به هیچ عنوان وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید